ČASTÉ DOTAZY

ČASTÉ DOTAZY

OBJEDNÁVKY

Na stránce Obchod vyberete zboží, které přidáte do košíku. Do košíku se můžete dostat přes ikonu v hlavním menu nebo přes tlačítko hned po přidání produktu do košíku.

V košíku zkontrolujte množství a produkt v objednávce. Pokračujte do pokladny a vyberte způsob dopravy a platby za zboží. Doplňte veškeré potřebné fakturační a dodací údaje a odsouhlaste obchodní podmínky.

Objednávku dokončíte tlačítkem „Objednat“ v pokladně. Po dokončení objednávky vám přijde email s pokynem k platbě a souhrnem objednávky.

Možnosti dopravy:

Česká Republika:
Zásilkovna: 79 Kč

Česká Pošta: 109 Kč

Slovensko:
Zásilkovna: 6 EUR

Možnosti platby:

  • Bankovní účet (Převod trvá 1 až 3 pracovní dny)
  • PayPal (Okamžitá platba Paypal účtem)

Poplatek za převod přes PayPal je 8% z ceny objednávky

Doporučujeme platbu zboží přes Bankovní účet, protože můžete ušetřit za PayPal poplatky.

U platby přes bankovní účet použijte ID objednávky jako variabilní symbol pro snadnou identifikaci platby.

Zboží odesíláme den po zaplacení objednávky. V případě platby na dobírku expedujeme zboží druhý den po vytvoření objednávky.

Česká a Slovenská pošta doručuje balíčky během standardních dodacích lhůt 2-5 dní. Zboží na Slovensku je většinou do 7 pracovních dní.

Pokud tedy už tato lhůta uplynula a balíček Vám stále nedorazil, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na email info@creepyshop.cz

Ano, zboží na Slovensko zasíláme.

Možnosti dopravy:

Slovenská Pošta: 219 Kč
Zásilkovna: 119 Kč

Možnosti platby:

  • Bankovní účet (Převod trvá 1 až 3 pracovní dny)
  • Paypal (Okamžitá platba kartou nebo Paypal účetm)

Poplatek za převod přes PayPal je 6% z ceny objednávky
Pro Slovensko NENÍ možné platit dobírkou.
Slovenský bankovní účet by měl podporovat platby v rámci EU (eur)

Objednávky standardně expedujeme do jednoho dne od jejich uhrazení (resp. objednání v případě dobírky), přičemž doručení většinou ještě den nebo dva trvá.

Pokud tedy už tato lhůta uplynula a balíček Vám stále nedorazil, kontaktujte prosím naší zákaznickou podporu na email info@creepyshop.cz

Doprava zdarma je u objednávky nad 1000 Kč 

ZBOŽÍ

Externí produkty jsou produkty, které jsou prodávané jiným dodavatelem. CreepyShop je pouze prostředník mezi cílovým obchodem a zákazníkem.

CreepyShop tedy neručí za cenu ani kvalitu externích produktů cílového obchodu, ale přesto se snažíme pro vás vybírat nejlepší dodavatele pro dané zboží.

Při prokliku tlačítka „Koupit produkt“ u externích produktů dojde k přesměrování na cílový eshop, na kterém můžete dané zboží zakoupit.

Hlavní dodavatelé:

Přišlo vám poškozené nebo zničené zboží? Pokud během dopravy vznikla závada na produktu, tak produkt nafoťte a kontaktujte Českou poštu o poškození zboží.

Seznamte se s podmínkami reklamace na stránce Obchodní podmínky, kde najdete více informací. Popište závadu na produktu, přiložte fotografie poškozeného produktu a zašlete nám zprávu o reklamaci na email: Info@CreepyShop.cz

MÁM JINÝ DOTAZ

Pokud si zde nenašel/nenašla odpověď na svou otázku, tak nám můžeš napsat na email Info@CreepyShop.cz nebo přes kontaktní formulář níže.

    POŠLETE NÁM ZPRÁVU